FAQ

Zakupy w sklepie internetowym MOON Meble


Masz pytanie? Tu znajdziesz odpowiedź!
Bardzo prosto! Nie musisz nawet posiadać konta, aby dokonać zakupów w naszym sklepie. Zakupy bez rejestracji również są możliwe.
Jeśli jednak zechcesz się zarejestrować umożliwimy Ci o wiele więcej, m.in. śledzenie statusu zamówienia oraz dostęp do historii swoich poprzednich zamówień.
Po wyborze konkretnego mebla i dodaniu go do koszyka należy podać wszystkie niezbędne informacje, takie jak m.in. dane kupującego oraz adres dostawy. Adres może być inny niż znajdujący się na paragonie/fakturze.
Pamiętaj, że wszelkie modyfikacje w Twoim zamówieniu są możliwe do momentu ostatecznego zamówienia produktu wraz z obowiązkiem jego zapłaty. Po tym kroku nie będziesz już mógł wprowadzić zmian a w celu ich dokonania konieczny będzie bezpośredni kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta - mailowo lub telefonicznie.
O statusie swojego zamówienia będziesz informowany na bieżąco drogą mailową.
Wygodnie i szybko – przy pomocy płatności elektronicznej lub bezpośredniego przelewu na rachunek bankowy.
Pierwsze rozwiązanie pozwala na bardzo szybkie dotarcie Twojej wpłaty na nasz rachunek i tym samym na niemal natychmiastową realizację zamówienia. Drugie polega na własnoręcznym wykonaniu przelewu ze swojego konta bankowego lub np. w dowolnej placówce pocztowej. Wszelkie niezbędne do wykonania przelewu dane znajdą się w wiadomości, jaką prześlemy do Ciebie po złożeniu zamówienia.
Kompletowanie i wysyłka towaru następują po zaksięgowaniu danej kwoty na naszym koncie. Metodę zapłaty za towar wybierasz każdorazowo podczas procesu składania zamówienia.
Dostawa mebli odbywa się za pośrednictwem firmy transportowej DTS Transport, specjalizującej się w transporcie mebli. Meble dostarczamy pod wskazany w zamówieniu adres. Koszty dostawy uzależnione są m.in. od wagi przesyłki, jej wymiarów oraz wymogów postępowania z danym towarem.
Nasze meble dostarczamy wyłącznie na terenie Polski. Nie jest możliwy osobisty odbiór. Jeśli jednak zauważysz, że towar dojechał do Ciebie z widocznym uszkodzeniem, należy zgłosić to kurierowi, który sporządzi protokół szkody. Sugerujemy sprawdzić przesyłkę przy kurierze. Jeśli towar sprawdzisz później i zauważysz jego usterki, wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego na naszej stronie: formularz
Oczywiście, że tak. Jeśli jesteś niezadowolony z zakupu lub z jakiegoś powodu nie odpowiada on Twoim oczekiwaniom, możesz zwrócić towar i odstąpić od umowy bez podania powodu w terminie 14 dni od jego otrzymania.
Aby to zrobić należy wypełnić formularz znajdujący się w tym miejscu: formularz. Kolejnym krokiem jest odesłanie towaru. Najlepiej zrobić to z pomocą profesjonalnych firm dostawczych, takich jak np. DTS Transport, z której usług korzystamy. Adres zwrotu zostanie podany podczas procesu reklamacyjnego.
Za uszkodzenia powstałe podczas transportu odpowiada klient oraz wybrany przewoźnik, dlatego tak ważne jest, aby towar został dobrze spakowany i zabezpieczony. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotu dużego mebla, zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta.
Przywiązujemy dużą wagę do ochrony danych osobowych naszych klientów. Chronimy je zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 29.08.1997r (Dz.U. 101 z 2002r. poz. 926 ze zm.). Dodatkowo, informacje na temat naszej polityki prywatności znajdują się na podstronie: polityka prywatności. Udostępniamy naszym klientom również informację, jakie dane osobowe zbieramy podczas odwiedzin strony MOON Meble i złożenia na niej zamówienia. Tego także można dowiedzieć się z naszej polityki prywatności.
Dodajmy, że nawet jeśli klient nie rejestruje się na naszej stronie, podczas zakupów również przetwarzane są pewne dane osobowe. Jest to konieczne na potrzeby realizacji zamówienia. Przy opcji zakupów bez rejestracji należy zapoznać się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.
Oczywiście! Wystarczy, że zapiszesz się do naszego newslettera i wyrazisz chęć otrzymywania informacji w formie elektronicznej.
W naszym newsletterze znajdziesz wyjątkową ofertę obejmującą nowości MOON Meble, promocje, wyprzedaże oraz oferty specjalne. W każdym momencie możliwa będzie również rezygnacja z otrzymywanych informacji handlowych – wtedy wystarczy kliknąć na link znajdujący się w korespondencji lub skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta.