Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty


Decydując się na zakupy w MOON Meble, masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zamówiony towar bez podawania przyczyny w ciągu maksymalnie 14 dni od jego dostarczenia. W celu dokonania zwrotu towaru wypełnij dostępny na naszej stronie formularz elektroniczny, znajdujący się w zakładce Zgłoś reklamację i zwrot.

Uwaga! Przypominamy, że każdy ze zwracanych towarów powinien zostać zabezpieczony przed wysyłką w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia w trakcie transportu. To Ty ponosisz odpowiedzialność za ewentualne zniszczenia spowodowane nieprawidłowym przygotowaniem towaru do nadania.

Zwrot mebli
W sklepie MOON Meble możesz zwrócić dowolny zakup i odesłać go w dogodny dla Ciebie sposób. W przypadku, gdy towar ma duże gabaryty, zachęcamy do skorzystania z usług profesjonalnej firmy, która odbierze go od Ciebie, a następnie dostarczy prosto do naszego magazynu. Z jej pomocą zminimalizujesz ryzyko powstania uszkodzeń mebla w trakcie transportu. Pamiętaj, że to Ty jesteś odpowiedzialny za właściwe zabezpieczenie zwracanego towaru i opłacenie wysyłki.

Niezgodność towaru z umową i reklamacje z tytułu rękojmi
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową lub chęci złożenia reklamacji z tytułu rękojmi zachęcamy do wypełnienia formularza dostępnego w zakładce Zgłoś reklamację i zwrot. Po jego wysłaniu na Twój adres e-mail zostanie dostarczona automatyczna odpowiedź, potwierdzającą otrzymanie przez zespół MOON Meble reklamacji. Na jej rozpatrzenie mamy 14 dni. Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego na wskazany w formularzu adres e-mail wyślemy jego wynik i zasady dalszego postępowania. Zgodnie z prawem reklamacja może zostać zgłoszona w każdej innej formie.

Uszkodzenie podczas transportu
Aby zapobiec przyjęciu towaru uszkodzonego podczas transportu, zachęcamy do sprawdzenia przesyłki przy kurierze, już w momencie jej dostarczenia. W przypadku stwierdzenia zniszczeń, które powstały w wyniku nieprawidłowego przewozu, kurier spisuje protokół szkodowy, a przesyłka wraca do nas.

W sytuacji, gdy uszkodzenia zostały zauważone dopiero po odjeździe kuriera, możesz nas o tym poinformować, wypełniając formularz dostępny w zakładce Zgłoś reklamację i zwrot.

Reklamacje płatności
Opłaciłeś zamówienie, jednak jego status od przynajmniej 2 dni roboczych nie uległ zmianie? Możesz złożyć reklamację płatności, wypełniając formularz znajdujący się w zakładce Zgłoś reklamację lub zwrot.

Inne problemy
Masz inny problem z otrzymanym zamówieniem? Skontaktuj się z nami, wysyłając e-mail na adres: zamowienia@moonmeble.pl lub skorzystaj z naszego formularza